Tema: Re: e34 touring "levelingas" ar kaip ten ji, help
Autorius: svyt
Data: 2011-10-26 20:12:50
ko tai man atrodo kad tavo meistrai nori pigiai nusipirkt, situos verta i
svalke atiduot tik kai supuva, visa kita pigu, savartynai pilni dauzytu, ju
dar nemazai, o kazkada, mazdaug pries 5 metus ju buvo labai daug, kaip 2
golfu pries 10 metu, ir didzioji dalis dabar ardomi, nieko ten is principo
negali but brangaus, aisku jei derinsi savartyno detales ir nagingu meistru
darba. Sita modeli is absoliuciai uzmusto uz 10 000 lt gali padaryt lediniu
5 metams.

--
vyt/ /