Tema: Re: Pagrindinis stabdziu cilindras
Autorius: KaroliS
Data: 2011-10-24 10:26:38
vandens nera , skyscio nutekejimu irgi nera(bent ten kur matosi),skyscio
bakelyje pakankamai ir nemazeja,be to pakeistas nauju, visur svaru grazu.
Pavyko isardyti pagrindini cilindra pakeiciau gumas , pokyciu nesijaucia,
itarciau kad ne gumose beda, matyt isdilimas kazkur kitur. beliko
isiaiskinti ar pedalas sitam modelyje tikrai neturi nei kiek sest stipriai
spauzdiant, ir keisti visa cilindra, jei tai nepades tai nezinau kas dar
gali buti...