Tema: Re: E34 peciukas
Autorius: svyt
Data: 2011-10-22 19:41:00
po kapotu tuos voztuvus keiciau kai silde istisai, neissijungdavo. beto
ziema ne taip ir problematiska buvo- ten juk gali per centrine skyle pusti
salta ora, bet nepatiko. kad tik ant max tai nemiela. vaziuociau pas
elektrikus pas mane kazko valytuvai pradejo tik ant max dirbt, pries tai tik
kartais, beto kazko ijungus degima viena karta sugainioja valytuvus, bei
nebeveikia purskiklis, keista kad tas susije.

--
vyt/ /