Tema: Re: E36 M52B28 neuzsiveda / prasymas Igaliotiniui
Autorius: maRuX
Data: 2011-10-17 19:24:51
na nezinau ar tai bus susije, bet pas mane tokios zaj&bos pasitaiko 1-2 kart
per metus pastoviai M52B20 pulimiotas
ateini is ryto, atsisedi, viskas veikia, vedi - nesiveda
daug kas dare diagnostika, nieko nerado (turbut arba nenorejo, arba
nemokejo)
vienintele iseitis sukti starteri ilgai ir nuobodziai, kol pradeda griebt ir
tada per gazo pedala drocint kiek imanoma ir uzgriebia su didziausiu dumu
kamuoliu paskui is dusliarkos
starteriu tenka kokias 3-4min nenustojant sukti
viena ragana nuo ozo g. vilniuj porino, jog kazkas su slegiu ir
kompensatoriais susije

bbd, akumas geras - tai per daug nepergyvenu :)