Tema: Re: e46 320i kiek kuro valgo mieste?
Autorius: FX
Data: 2011-10-13 15:19:37
Supraskit viena dalyka jei turit du automobilius sverianchius po 1500kg
vienas yra su 2L kitas su 3L motoru bet ir tam ir tam reikia ta paty kuro
kieky sudeginti kad ishgauti ta paty kieky energijos :) stebuklu nera... su
mazhesniu motoru daugiau/agresyviau spausti reikia, aukshtesni sukiai dar
duoda savo ir finale turi ne stebuklinga skirtuma sanaudu... aishku chia
galioja tol kol vazhiuojama ramiai, nes jei draskaisi tai automatishkai AG
daugiau generuoji ish didesnio motoro o AG ish benzo kiekio ir atsiranda :)

FX

"eMJei"  wrote in message news:j766ru$8u8$1@trimpas.omnitel.net...

tas 2.8 jauciu naujos kartos variklis, netoks kaip pas E36? jei taip,
tai ner ko stebetis, visgi benzininiuose varikliuose taip pat progresas
matosi.

Mano 1.6 kaip bevaziuotum eme 10L mieste, manau 2.8 E36 su salyga kaip
bevaziuotum, tikrai ispaustu ir 15, juk pagal knyga 12.9 :)