Tema: Re: xenon lempute pasibaige
Autorius: FX
Data: 2011-10-11 11:29:56
bbs zhino, zenonai zenonams nelygus ir optika optikai nelygi... kol kas
geriausia su kuo teko pasishviesti kelia tai W221 mercedeso zenonai,
ilgasias ijungus atrodo kad ishausho rytas ir shiaip jau shviesu pasidare
:DDD

FX

"gopas"  wrote in message news:j70t6s$dc9$1@trimpas.omnitel.net...

O gali but, kad del pasenusiu lempuciu kazkaip silpnai sviecia. Nes persedau
prie automobilio su ksenonais (trumpais)
ir labai truksta apsvietimo. Auto Skoda Fabia 2004, ksenonai originalus.