Tema: Re: Issinuomociau/pasiskolinciau "dakatke"
Autorius: svyt
Data: 2011-10-07 19:17:22
yra, man busiko padanga mazdaug 19' 220x80 pripute iki atmosferos, nors
prakirtes gana rimtai buvau. poto dasipusdamas kas kelias valandas gryzau,
nes viestiek truputi leido. o jei maza skylute, ar neaisku kur (nuleidzia
per savaite) tai be priekaistu veikia. ypac patogu per lietu, ziema ar
skubant.

--
vyt/ /