Tema: Re: kuom uþkiðt parktronikø skyles
Autorius: Interested
Data: 2011-10-05 11:28:26
Kai ieskojau M'kiniu buvo tik labai brangus.
Man uztaise skyles, kaip kad moldingu nebutu. Paziuresiu, kaip ziema
atlaikys, nes nelabai kokybiskai tuos plysius uztaisinejo.

Q: Ar M'kiniai buferiai virinasi? Man kazkodel pasake, kad jie su guma ir
paprastas sulitavimas su tinkleliu nelaikys (Cia tipo kazkokia patyrus boba
salia Kauno masinu turgaus).