Tema: Re: Gal kas gali pakomentuot
Autorius: Ablasiejus
Data: 2009-02-23 16:48:16
nu jei 2.0 traukia/vaziuoja taip pat prie 2k rpm, miesto rezimu nereikai te
jo preivartauti, norint nuo sankryzos pajudeti-kodel ne. Jei uzmiesty
vaziuojant 120km/h ir neina ten 4k rpm-kodel nepasirinkus 2.0. Gal e90 jau
normaliau su motoru 2.0, tai smagus vairantas. Bet jei toks bukas ir taip
smagiai benza megsta kaip e46 2.0i, tai hmm...