Tema: Re: autoplius'as
Autorius: Nerijus 330Ci
Data: 2009-01-25 15:45:25
nu as nupjaunu apie 35-40kkm per metus, o iki darbo man apie 12km.,
draugelis vienas isuka apie 50-60kkm i metus, nes dirba kazike, o jie
ismetyti po visa Lietuva, taigi jis i svaite bent karta daro turne po
Lietuva. Musu vienas is partneriu vokietijoje i metus numina apie apie
70kkm, nes is vokietijos labai daznai darbo reikalais pjauna i Italija, ir
t.t. Taip kad tokia rida visai reali, masinai kuriai jau 3 metai.....