"Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message news:gl7ik8$l0m$1@trimpas.omnitel.net... > Greiciai nera 10 kartu didesni, o jie net kartais gali buti ir mazesni nei Gal jau tu geriau nekalbek apie F1, ok? > dsg/dct/pdk/sst(ar kitos dual clutch) ar lexus isf dezes. Siaip panasus. > Taciau, kam tu kisi ta formule cia? Ten visai kiti reikalavimai tai dezei, > kiti galingumai ir t.t.. Gal nepradedam. Nes tai yra auksciausias technikos pasiekimas siai dienai automobiliu srityje ir malonumas tureti tokius perjungimus yra didziausias. > > Na siuo metu daugelis normaliu gamintoju turi sias dezes ;) O kiti irgi > tuoj tures, nes tiesiog geros tos dezes. > > Su svirtimis klausimas cia jau dizaino reikalas. Mano nuomone, pas visus > normalei, bet porsche nesamone padare. > Ta prasme pas visus tu svirciu nera? Cia normalu ar kaip? > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:gl7hnn$jo6$1@trimpas.omnitel.net... >> Dabar yra dabar, as ir sakau kad technologija juda i prieki ir anksciau >> ar veliau bus kaip pas F1. Ten greiciai dar 10 kartu didesni. >> >> Is esmes zenklus skirtumas atsiradu su dviem sankabom, bet ne visi >> modeliai dar jas turi, ir ka jau kalbeti apie eilines mazesnes klases >> masinas. >> >> Taip pat klausimas su svirtimis irgi yra dar neishsprestas, kruva >> automatu yra su tragiskai nepatogiais perjungimo taskais. >> >> "Tutis" <tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:gl7dpc$dmh$1@trimpas.omnitel.net... >>> Zodziu perjungimo laikas 8ms. Nuo to laiko kai paspaudi mygtuka >>> momentaliai perjungia kita pavara. Jei aisku tu stabdysi ir noresi tuo >>> paciu metu mesti aukstesne pavara, tai truputi uztruks, bet nemanau, kad >>> ilgiau nei 30ms. Vazineju kiekviena diena su 6 pavaru dsg. Pakeitus >>> programa galima dar paastrinti visa darba ir laika sutrumpinti, taciau >>> nuo to kentes sankabos ir kiti transmisijos elementai. >>> Tavo mineta porsche deze tai ir turi veluoti, ji juk paprastas automatas >>> tik su galimybe perjungti pavaras paciam :) Tokias gali rasti taip pat >>> audi ir daugelyje kitu auto. Na va o simet porsche jau pradejo deti >>> normalias dvidiskes su 7 pavarom. Beje bmw turejo smg I, II, III su >>> viena sankaba, kur kompas "perjungdavo" pavara uz tave, ji taip pat >>> "fun". Taciau ji letesne ir grubesne nei dvidiskes. Dabar bmw irgi >>> pradeda dvidiskes deti. >>> >>> >>> >>> Taciau pavyzdziui vaziuojanti sportisku rezimu meto zaibiskai >>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>> news:gl7cf8$bb6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> DSG nebuvo 2003 metais, lygtais, ane? :) >>>> >>>> Bet tas perjungimo laikas pas DSG yra matuojamas pacioje dezeje, bet >>>> kiek laiko uztrunka nuo to momento kai tu paspaudi ant vairo knopke ir >>>> ivyksta persijungimas, tai jau kitas reikalas. As dabar tau nepasakysiu >>>> kaip greitai kokia nors A8 dsg jungia begius nes nevaziavau, bet pvz >>>> eilinis Porsche 997 tiptronic'as jungia su standartiniu juntamu >>>> velavimu (~0.5-0.8sec).Buvo galimybe pavazineti visa savaite tiek >>>> miestuose tiek autobahnuose tai su laiku priprantama bet galetu buti >>>> taip kaip F1. >>>> >>>> Ferrariai teigia kad jie jau itin sumazino laika, bet ziurint kai >>>> kuriuos reportazus vistiek jauciasi kad yra nedidelis lagas. Anksciau >>>> ar veliau bus viskas taip kaip priklauso.Imho. >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:gl7c1n$ago$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tai o kiek DSG realus laikas? Ir kiek nerealus? >>>>> >>>>> -- >>>>> Dainius >>>>> >>>>> >>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>> news:gl76l5$vjv$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> pas VW tos dezes kur (realus) reakcijos laikas ~0.2sec jau senai >>>>>> gaminamos >>>>>> nuo 2003 m? su svirtelem uz vairo? >>>>>> >>>>>> nieko sau VW....pavaro >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gl74kf$rj8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> tai yra seniais to dezhes pas VW. nuo 2003 berods. >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> Dainius >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>>>>> news:gl6rvn$b7h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Jeigu tie + ir - (geriausia ant vairo kur buna) normaliai veiktu >>>>>>>> tai ok, >>>>>>>> bet >>>>>>>> jie veikia su dideliu lagu ir tas kerta per malonuma. Aisku poto >>>>>>>> kai >>>>>>>> pripranti tai save pergudrauji, mazdaug zinai kada noresi jungti >>>>>>>> begi tai >>>>>>>> kokia sekunde pries jau spaudi knopke ir tada jis persijungia. Bet >>>>>>>> siaip >>>>>>>> reikia laukti kol bus normalios semi-auto dezes kaip pvz F1 >>>>>>>> (anksciau ar >>>>>>>> veliau tas bus) ir tada galima bus vaziuoti be sankabos bet su >>>>>>>> mechaniniu >>>>>>>> junginejimu. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Donce" <s.donatas@gmail.kom> wrote in message >>>>>>>> news:gl6jav$qq0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> man uzteko 1 karto pasibandyti ir praejo noras zaisti :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> -- >>>>>>>>> Doncikas >>>>>>>>> ------------------------------ >>>>>>>>> MB E300 Turbodiesel 98' Avantgard - FOR SALE >>>>>>>>> http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=lengvieji&id=2085792 >>>>>>>>> Corolla 1.4 '04 sedanas >>>>>>>>> >>>>>>>>> "chikirap" <tomas@tomas.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:gl6irs$ptf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> tai jojo, kaip gi be jo galima, sh ne deze :) >>>>>>>>>> paskui pora kart pravaziuoji ir jau nebereikia :) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> E90, ex E46, ex E36, ex E30 >>>>>>>>>> "Fla" <klausk_ir_bus_atsakyta@arba.ne> wrote in message >>>>>>>>>> news:gl6ilt$pi1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> as ir.. bet bet kaip taisykle, pirma karta perkant automata, >>>>>>>>>>> reikia >>>>>>>>>>> kad tas +/- butu :D >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> chikirap wrote: >>>>>>>>>>>> pvz dabar nbandau jungineti pats begiu ( + / - pagalba), pora >>>>>>>>>>>> kart >>>>>>>>>>>> isbandziau ir daugiau nerupi, vien ant automato vaziuoju. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>>> Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei >>>>>>>>>>> klausimas? >>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >>> >> >