Tema: Re: Pagalba: meistras varikliui
Autorius: Blogiux
Data: 2009-01-20 09:03:48
Tau greichiausiai ne galva variklio "parejo", bet turbina. Man buvo tas
dzhiaugsmas vasara. Galvojau, kad galva. Jei galva, tai puchia pro bakeli.
Jei eina balti dumai - turbina. Pili skyschio ir vazhiuoji iki turbinu
remonto, ten netoli DyzelServiso VLN (adreso nepamenu, bet pasakys pachiame
DyzelServise).

Blogiux