Tema: Re: Norinciam pirkti BMW, ka patartumet.
Autorius: svyt
Data: 2009-01-18 23:06:51
Pigiau yra pigiau, man visgi 5 labiau patiko, ir garso izoliacija geresne
(treciuke po 5 atrodo kad durys neuztrenktos kol neapsipratau) ir salono
sildymas be priekaistu, 3 man linkes rasoti, kartais tenka trumpam
praverinet langa, ypac kai snieginiais batais palaipioju i vidu. 5tukas
stabilesnis per visokias balas pusnis uzmiescio keliuose vaziuojant, ir
siaip minkstesnes sedynes, toli vazinet maloniau, Bet treciuko paprastesne
konstrukcija, ypac pakaba, pati masina smagesne, vazinejimas toks
jaunatviskesnis, vikresnis su ja mieste maloniau, labiau issisuka, pvz su
penktuku gedo prospekte vienu kartu neapsisuku, su treciuku galima, lengviau
sukiotis kiemuose, pralysti tarp uzstatytu masinu. Nu ir kuro sanaudos
mazdaug ketvirtadaliu mazesnes esant tam paciam varikliui, eismo salygom ir
vairuotojui.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.