Tema: Re: E60 adaptives headlights?
Autorius: triptronikas
Data: 2009-01-15 19:20:11
na, joa seip man po bajerio, kai siule plest siurbli ir keist i nauja (kaina
apie 3.5kLT su pastatymu), o nuvaziavus i sietyno gatve ir nuardzius
plastmases, paaiskejo, kad reikia viso labo pakeist vamzduka uz
300Lt...taigi, viskas pataisoma pasirodo:) dabar jei gresia dideliu remontu,
tai pirma i sietyno gatve, o tada Krasta:)