Tema: Re: Kai pagaidino duha :DD
Autorius: cD-r0m
Data: 2015-10-11 23:21:38
Tiesa sakant Vokietijoj, Danijoj, Lenkijoj neteko tos "geresnės
kultūros" pamatyt. Lenkijoj pėsčiuosius praleidžiant iš galo kelis kart
net supypsėjo vairuotojai, o pėstieji net pasimetė ką čia daryt. Liko
įtarimas, kad retai juos praleidžia. Varšuvoj teko kelis kart prašytis į
kitą eilę prieš sankryžą, tai gal kiek lengviau nei Lietuvoj buvo, bet
spėju matė kad ne vietinis iš numerio.

Latvijoj kultūros pastebėjau tik greitkeliuose, kur daug kas traukiasi į
kelkraštį kai priešpriešais prasilenkia, arba lenkima darau.

Vat Baltarusijoj pamatę (spėju Lietuvišką numerį) žmonės elgiasi tikrai
maloniai, įleidžia net kai visiškai nėra reikalo. Bendrai žmonių kultūra
ten mane pritrenkė teigiama prasme (rusiškai nemoku visai).