Tema: Re: Radau kasete :)
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-07-13 00:29:22
Beje, idomus dviprasmiškumas :) Man tai šiaip lietuviški kringeliai
nepatinka failų pavadinimuose, atitinkamai nemėgstu ir tarpų. Bet čia
mano 'paniatkės', bet tai jei jau eit iki tokių negražių žodžių, tai gal
išvis vadinkim failus pagal 8.3, case insensitive, ir viskas kas nėra
tarp 16 jau mano pamirštų simbolių tampa _