Tema: Re: Plikledis
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2013-12-19 15:26:59
Nu dar papasakok kaip prispaustas kojas isvaduotum, vidini kraujavima
sustabdytum ir prapjauta arterija uzkimstum.
O realiai tai visu pirma reikt skambint 112 ir rupintis, kad kas nors
kitas dar neilektu, o poto jau ziuret ar imanoma anam kaip nors padeti.
Paziurek kaip dirba medikai ivykio vietoje: pirmiausia deda kaklo
itvara, o poto jau visa kita. Max ka gali padryti, tai jei gili zaizda
uzverzti su dirzu ar guma, kad nenukraujuotu.