Tema: Re: Bet tai kai - DAC per tv...
Autorius: eSSas
Data: 2013-11-15 10:01:53
On 11/15/2013 9:42 AM, Linas Petkevičius wrote:
> Bybys bei pyzda irgi naudojami, skaityk klasikus - pavyzdziui a.a. S.Geda.
>
> Ar netiksliai parasei - turejo buti "Nebus vertinama nuoshirdi nuomone
> apiu shuda kuri stumiu"?

Koks prizas (kliedintis kalendorius) - tokios ir nuomonės priimamos.

Jauti jėgą - užsienio darbuotojai vertins lietuviško forumo grafomanijos
išraiškas su dominuojančia nuoroda į peru.

Paralelinė realybė teikia paralelinius prizus už paralelinę nuomonę ;-)))

Skvairai, parašyk ką nors. Mano fantazijai nunešė stogą :-)

S.