Tema: Re: Na o ash visdar ....
Autorius: Arun@sUser
Data: 2013-10-24 01:04:00
Kazi, o Tina pasiulytu alaus ir masaza, jei visa ta mesla i svalke
priduociau?
Dramblys "rudos spalvos"...Du pinti dekoratyviniai krepsiai... kampinis
slifuoklis "Skill"... juodos spalvos lauko zibintas...putplastis ir stiklo
vata... dvi kilimines dangos... gipsines angelu statuleles...geles...
Einanax, tokiu pydaru dar paieskot reikia, muset ir ruslankina pranoko...

"Shlipsas" <shlipsasMESTI@gmail.com> wrote in message
tai gi ble pusashis pas Tina! Mino tik prase ji grazint. O maniau kad tu
egzpertas zvaigzdese.

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96