Tema: Re: laksto blet su tais galingais varikliais
Autorius: DD
Data: 2013-05-10 14:05:57
tu tik posukius rodyk, daugiau is taves nieko man nereikia.

del eiliu: kiekviena ryta pravaziuoju pro du policininkus gerosios vilties
ziede, jau per menesi laiko, manau butu kaip nors ka nors parode apie koki
nors pazeidima
ar siaip pasigave ir patikrine kur vaistinele, gesintuvas, avarinis zenklas
ir kodel be kepures :)

(gaila, bet odinio svarko neturiu, kaip ir kelniu, vazineju su dzinsiukais)