Tema: Re: 50-60 km/h Tunelio g. Kaunas
Autorius: KEdas
Data: 2013-05-03 19:15:14
Kad nešnekėti vėjų, pasiskaityk kas tas būtinasis reikalingumas pagal ATPK:
*17 straipsnis. Būtinasis reikalingumas*
             Administraciniu teisės pažeidimu nelaikomas veikimas, kuris
kad ir numatytas šiame kodekse arba kitose normatyviniuose aktuose dėl
administracinių teisės pažeidimų, bet padarytas būtinojo reikalingumo
būklėje, tai yra siekiant pašalinti pavojų, gresiantį valstybinei ar
viešajai tvarkai, nuosavybei, piliečių teisėms ir laisvėms bei
nustatytai valdymo tvarkai, jeigu šis pavojus tomis aplinkybėmis
negalėjo būti pašalintas kitomis priemonėmis ir jeigu padarytoji žala
yra mažiau reikšminga negu išvengtoji žala.