Tema: Re: Gal pades, bet nelabai
Autorius: hedgehogus paiuricus
Data: 2013-04-09 22:00:05
paskutiniu metu kiek autostradoj vazinejau ~+15 su cruizu, tai daugumai
vaziuoju pro sona, o labiausiai ir erzina gausiai teisus antraeilininkai,
kurie protezais rodo, kad apvaziuok tu ji per pirma, nes jam mat reikes uz
248 km kairen sukt

o jei koks salyginai mandagus skubetos atsiranda veidrody, tai dazniau
planuojuos saikinga letejima nei kad greitejima

--
eM