Tema: Re: SPA Francorchamps ir Belgijos GP - gal kas patirties turi?
Autorius: xyx
Data: 2013-02-22 01:54:38
Pries gerus 8 metus buvom okupave kempingiuka Malmedy, bet zmones sako
jau uzdare ji (50.432197,6.042373 gmapsuose)
siaip is mano tuometinio researcho tai labiausiai neapsimokejo maltis
tik sekmadieniui, nes pries ir po lenktyniu gerom 3-4 valandoms kamsciai
totalus i visas puses...
Automobilius turejom savo, tad mums patogiausia buvo trenktis su
jais.turint omenyje, kad kryptys nuo autobahno, per Spa ir Francorchamps
baisingai apkrautos buna mes stengemes uzvaziuoti "is nugaros" per
Malmedy...

Pirkom tada pigiausius bilietukus ir apejom visa trasa pradedant nuo
Malmedy posukio, iskaitant ir Eau rouge pasibaigus varzyboms... Ten taip
trasa issidescius, kad ja visa apeiti buvo galima ir matomumas visur
neblogas...o tarp Blanchimont ir Bus stop tai isviso miske atrodo kad
visai virs trasos stovi... o masinos 300+ pralekia

Iejimai i trasa ne varzybu metu uzrakinti, taciau ziedo puslapyje gali
pasiziureti koki renginuka ir nueiti. buna kad ir nemokamai ileidzia...