Tema: Re: Naujas poligonas lunoxodui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-02-08 14:16:36
Bet ju negaudo ir neshaudo mafija. O tu primesk - jei ne durna valdzia ir BY
samdomi kileriai - isvaizduoji bent jau kaip dabar Green'as gyventu?!?! O
dabar... Et, ka ir kalbet, kai tokia aplinka....

"Yvl"  wrote in message news:kf2mmd$htd$1@trimpas.omnitel.net...

neižiūriu krpešinio ir juo nesidomiu, taip kad man giliai poxui - ar jie ten
morkas tarkuoja, ar morkavą kamuolį gainioja. esminis jų skirtumas nuo
tamstos - jie grįžę čia nepisa proto nei vienu klausimu :)