Tema: Re: B6 Passsatu purkstuku akcijos aprasymas
Autorius: wiedras
Data: 2013-01-21 16:34:57
nu, nežinau. Įsivarė į vidų, po kiek laiko skambyja, nieko nedarėm, kuriasi
puikiai. Tai paprašiau vis tiek starterį išardyt ir pažiūrėt.
Nors kai traliukas nuvežė, dar kieme patikrinau, nesikūrė. Ir dar kieme
kompą buvau nusinešęs ir su VAG-COM prasiskanavau... nė vienos klaidos
nebuvo

ryt parašysiu, kas ten ir kaip buvo.