Tema: Re: del A4 B5 vairo stiprintuvo
Autorius: kef
Data: 2012-10-03 17:18:19
Tokiais atvejais visada idomi remontu istorija. Kaip variantas, nezinau ar
tiketinas su ta audine ar ne, bet pvz.: tvarke malta prieki ir kazkodel
turejo atsukt ta nelaiminga slanga. Biski smeliuko pateko i nukritusi
slangos gala, biski po to nuvale, biski susuko su sena tarpine atgal su
nelabai nuvalytu nuo smelio varztu, biski patempe po to kad nevarvetu, biski
tarpine nauja pakeite... ar panasiai. Keisk nekeites tu tarpiniu kai
priverzimo vieta jau su krateriais ir reikalauja slifavimo.