Tema: Re: 17" ?
Autorius: Arj
Data: 2012-09-19 10:38:22
marketingas tai, kad vienus 17" galima uzsisakyti be to spec paketo, o kitu ne :)
Lygiai taip pat kaip ir su spalvom - pas ta pacia skoda yra pora spalvu (ryskiai geltona ir ryskiai
melyna) kurias galima uzsiisakyti tik su galingausiom (RS) versijom. Jei nori kokio 1.2 bazinio
pliko varianto, bet butent ryskiai geltono - uz papildomas $ neuzsisakysi, teks imti RS versija :)

"kastisv"  parašė naujienų news:k39e18$hhr$1@trimpas.omnitel.net...

ir koks gi cia marketingas?  kad jei nori nestandartiniu ratu, tai tau
atseit ikisa sportinius amortikus ir sportiunes spyruokles? tai cia tu
vadini akiu dumimu?
cia bet kam turi but aisku, kad jei nori dideliu ratu , ale grozio, tai turi
kazka aukot. o sitoj vietoj aukoji minkstuma/komforta. kodel tau dar, pasak
taves, "ikisa" spyruokles ir amo kad nebutu visokiu nesamoniu  su arku
lietimu ir kitokiu nesamoniu pvz atsisedus 3asm gale , tu vadini
siuolaikiniu marketingu, man nesuprantama.