Tema: Re: atsoko dazai
Autorius: Monas
Data: 2012-09-13 12:03:34
Na jei nori kad nesimatytu nieko tai turi ta lipduka ant lygaus pavirsiaus
det, kitaip tikrai islys kazkas. Galima bandyt tik prisveist su kokiu
svelniu svitriniu apsiklijavus ta gabala ant kurio bus lipdukas dedamas ir
tiek manau. Bet cia reikia pasiterst. O kas del tiuningo tai tai cia nuo
auto priklauso. Kai mano krepsas is gamyklos sioki toki tiuninga turejo tai
dar kazkoks papildomas lengvas ale tiuningas visai px atrode, va cia kadra
ant greicio radau:
http://mokyklinis.homelinux.com/~r19/galerija/photo.php?file=/MM_kns/2010_06_03/IMG_2775.jpg

Atmint reikia kad bet koks lipdukas bus iskilus pavirsius ant tos detales,
tai jei ir uzklijuosi kebulo spalvos vistiek matysis kad kazkas prilipe,
todel manau geriau dek kulkos skyle ar kokia racing veliava per puse kapoto,
tada tikrai atrodys gal puse velnio, na jei ne ant kokios volgos cia
veiksmas ;)