Tema: Re: Apie žiedus Vilniuje ir pirmą juostą
Autorius: spakainas
Data: 2012-08-08 10:33:54
Tiesą pasakius ir aš kartais taip važiuoju, bet tik dėl to, kad antroj
juostoj visada pilna pencinykų, dėl kurių nuolatiniai kamščiai.
Kol kas dar nė vienam sukančiam dešinėn neužstabdžiau, nes labai retai
kada reik iš viso pristabdyt - važiuoji ir pravažiuoji, pasirinkęs
tinkamą greitį įsirikiuoji taip, kad niekam nesutrugdytum ir tiek žinių.
Bet būna situacijų, kada pirma juosta važiuojantis lygiai toks pat
pencinykas bando įvažiuot į žiedą ir sustoja keliom minutėm, užkimšdamas
viską nafig, tada tai užknisa.