Tema: Re: Taikos - Pramones ziedas
Autorius: ratakonas
Data: 2012-08-06 06:52:25
Normalus ten tas žiedas, yra dar du išvažiavimai - ne tik pirmas, tai kam
vieną  juosta rezervuot pirmajam išvažiavimui ir sumažint pralaidumą. Tik
vat įdomu kodėl tokioj lygioj vietoj daug kam klausimų kyla. Iš antros
justos išvažiuot iš žiedo tai daug kam norma, klausimai kaip per juos
teleportuosis pirma juosta važiuojantis paprastai tokiems nekyla... Aš už
tai, kad ir policija primintų, kaip kadais kasdien stovėdavo prie kovo
11-osios/krėvės žiedo, klientų netrūko.