Tema: Re: Dar vienas akloj zonoj
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-06-22 10:49:15
ai dėl autobuso, stovinčio su posūkiu tai aišku niekas neįleis, bet jei 
po truputį juda - kiek matau, visada be problemų įvažiuoja.


On 2012.06.22 10:49, Dainiushas wrote:
> tai lėtėja visada daug lėčiau nei norisi, nepriklausomai nuo to kokia
> masė :).
>
> Koks realus sunkvežimio su _tvarkingais_ stabdžiais stabdymo kelias nuo
> 80km/h? Nes pažiūrėjus http://www.youtube.com/watch?v=jSQSueFrxzI,
> jausmas, kad didesnė problema ne pats stabdymas, o visokiek vat
> priekaboj gulintys plieno lakštai etc....
>
>
> On 2012.06.22 10:21, Glebas wrote:
>> Čia teoriškai apšviesti neina, čia reikia praktiškai atsisėsti ir
>> pajusti kaip didėja rudas brūkšnys supratus, kad lėtėja daug lėčiau negu
>> norisi...
>> Tiesiog daug niuansų pradedant visiškai kitokiu matomumu, mase, krovinio
>> įpatumais ir baigiant elementariu priverstinai išsivystančiu naglumu,
>> nes kitaip niekas nenori praleisti/įleisti.
>> Apie naglumą - kažkada specialiai bandėme eksperimentuoti kada į kamštį
>> įsileis autobusą iš sustojimo, jeigu jis tiesiog įjungęs posūkį
>> kultūringai stovės ir lauks...žodžiu išvada gavosi tokia ,kad jeigu
>> naglai nekiši nosies, tai stovėsi sustojime ir niekur nepajudėsi.
>> Apie užkišimus - elementarus ir paprastas dalykas yra tas, kad pamato
>> autobusą arba sunkvežimį ir "o, anas lėtai važiuoja, įlysiu prieš jį".
>> Ir tokių ne vienas, ne du ir ne 5. Lenda masiškai. Todėl bandoma
>> laikytis minimalaus saugaus atstumo iki priešais važiuojančios mašinos
>> ir tiesiog neduoti galimybės įlysti į tarpą. Bėda tai, kad tikrai yra
>> aklosios zonos, kur įlindus lengvosios nosiai nesimato ne tik kad iš
>> sunkvežimio, bet net ir iš autobuso, kurio langai nepalyginamai didesni
>> ir matomumas geresnis. O jei ir pamato - tiesiog ne visada spėjama
>> spustelėti per stabdžius ir gaunasi visokios nesąmonės su
>> apibrozdinimais.
>> Tas pats ir su persirikiavimais bei lengvųjų mašinų spaudimais, kad
>> praleistų. Rikiuojantis autobusu ar sukvežimiu į kitą juostą ęsant
>> intensyviam eismui, esi tiesiog priverstas kažką spausti, jeigu nėra
>> norinčių praleisti. Mašinos ilgis - tarkime apie 18 metrų. Tokio tarpo,
>> esant intensyviam eismui, tiesiog neįmanoma rasti. Praleisti niekas
>> nenori. Taip, iš esmės sudaromos tam tikros avarinės situacijos. Sakysi
>> galima važiuoti toliau ir persirikiuoti kai bus proga? Labai paprastas
>> ir konkretus pavyzdys - Vilnius, Kalvarijų gatvė, stotelė "Žaliasis
>> tiltas". Važiuojant link stoties iš sustojimo išvažiavus iš karto
>> sankryžą, už jos tiltas. Tiltas gana trumpas, o jo pabaigoje autobusas
>> turi būti kraštinėje kairėje juostoje. Kaip įlysti, jeigu nėra norinčių
>> praleisti? Lieka tik vienas būdas...
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>> news:js157o$mug$2@trimpas.omnitel.net...
>>> nu tai apšviesk ble nežinantį. O dabar kai paklausi ko, tai tiek piktų
>>> šoka, jausmas paklaustum gatvėj, tai suspardytų.
>>
>>
>
>