Tema: Re: Palapinė
Autorius: Velnias
Data: 2012-06-22 07:56:11
Pas mane tokia, cia panasu i EasyCamp Torino 400. Statosi pirmiausia vidus,
paskui isore, prieangis neperdidziausias (tobish sedet keturiese prie stalo
per lietu neskirtas), bet daigtams susideti uztenka. Privalumas, kad vienam
nesunkiai pasistato ta palapine. Po visos nakties lietuvisko lietaus viduje
isliko sausa. Tik mokejau ~160-170 pries 3 metus seniuose su akcija.