Tema: Re: aha!
Autorius: Mtrhed
Data: 2012-06-06 12:33:14
cia matyt "linksminanciu duju" itaka :)

“Tiesą sakant, baikeriai keliuose labai dažnai elgiasi chuliganiškai
eismo dalyvių atžvilgiu ir tai neabejotinai yra didžiausia jų problema
bei avarijų priežastis. Tačiau reikėtų atkreipti dėmesį į dar vieną
detalę, kuri gali nulemti neadekvačią jų reakciją sudėtingesnėse
situacijose. Kai motociklininkas lekia labai dideliu greičiu, jis gali
apsvaigti nuo oro srauto, patenkančio į kvėpavimo takus. Mano žiniomis,
stipriai suspaudus orą, jame esantis azotas virsta azoto suboksidu -
vadinamosiomis “linksminančiomis dujomis”, - teigė profesorius
A.Ambrazevičius.