Tema: Re: P
Autorius: mineral
Data: 2012-04-02 11:46:45
Kaip "nebuvo". Kaip ir sekso sovietų sąjungoje "nebuvo". Atsimenu, kaip mane, mažąjį smalsuolį, saugojo, kad tik toli nuo namų nenuklysčiau, iš akiračio nedingčiau, nes sakydavo, kad yra tokių diedų... Na žinot...
Ir kai kas nors pradeda lia-lia, kad anais laikais nebuvo nei prostitucijos, nei narkotikų platintojų, nei po konteinerius besirausiančių bomžų, tai aš tokiems pasakysiu, kad gal šitaip atvirai ir nebūdavo, būdavo šiek tiek trupučiuką labiau prisibijoma, o dabar irgi , išskyrus bomžus, kitose srityse tvarkelė po truputį grįžta.