Tema: Re: Benzas/duja ar dyzelis
Autorius: FX
Data: 2012-03-29 18:29:41
Manau tiesiog reikia tinkamai pasirinkti pavara kuria vazhiuoji ir kuria
planuoji kazhkoky pagreitejima daryti ir nebus jokio lago... pameni topgear
kai lygino isibegejima evo vs kazhkoks mazhas nevalas nuo 5'o ar kurio ten
begio :DDD evolutionas vos vos isibegejo kol turba pradejo apchiuopiamai
pusti :D

FX

"YZF"  wrote in message news:jl1uo8$262$1@trimpas.omnitel.net...

Del suprantamu priezasciu, turbo lago zonos nereiktu itraukti i palyginima.
Imkim diapazona 1800-3000. O kuo toliau tuo to lago vis maziau, t.y.
naujesni ir didesni varikliai jo beveik jau nebeturi.