Tema: Re: sklinda gandai kad Kaune bandant pereiti TA buvo ulenkti 5 varikliai
Autorius: Ghetto <mantas(trinti)@carsystems.lt>
Data: 2012-03-08 23:32:43
tai kad mano karuciui tik po geru metu reikes, beto kur pamineta kad as
kazko bijau? as tiesiog konstatuoju tai ka nugirdau tai ir nutariau
uzklausti kiek tame tiesios ir ka apie tai manote...
mano hdi kuo puikiausiai lekia, nemeta didelio dumo (bent jau nepastebejau)
, o ir gainiojama karts nuo karto :D kelis kartus specialiai pistelejau iki
redlaino prasispjaude viska kas buvo o treciu ketvirtu spyrimu per pedala
dumelio nulis