Tema: Re: Q bl
Autorius: Mtrhed
Data: 2012-03-03 11:01:52
neturi vadinasi lakios vaizduotes.
o ka galima nuveikti, tai pvz pries keleta metu buvo aprasytas
nutikimas, kai zmogus sedintis kazkur uz juru mariu per artimuosius
gauna pranesima, kad nuteistas uz smulkia vagyste Lietuvoje. Paskui
paaiskeja kad sulaikytas kaltininkas nepateike jokiu dokumentu, bet
pyskino viska kaip is pypkes ir varda, pavarde, a.k., ir adresa, zodziu
tyrejas prieme tai uz gryna piniga ir kaltas liko kitas asmuo, kuris
paskui turejo parvykti i tevyne ir irodineti savo nekaltuma.