Tema: Re: Spekit, kokia servise masina buvo?
Autorius: Igaliotinis
Data: 2012-02-27 01:51:07
buvom ir man del skolu kazkas ten. berods kai keitesi kazkaip ten vilniaus
ir kauno krastu kazkas. ar tai saskaitos ar tai atstovybes pasidare
atskiros, nepamenu jau. bet irgi laukiau detaliu 10d, buvau viska sumokejes,
kai atsiimt atejau , tai reikejo kazka ten perrasyt, prasyma kazkoki ar
kazka. ir paskui dar po menesio skambino, klause kaip bus su skolom :D

o kas del to stikliuko ?