Tema: Re: As- kauniete
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-02-18 22:58:18
Von sovietinius šviesaforus, bus kaip pas vokiečius..

Tik nesupratau kodėl taip besąlygiškai teigia kad nėr niekur tokios sekcijos
kaip pas mus be atskiro šviesaforo. Pas danus tikrai mačiau, pas lenkus
irgi, tik tiek kad pas juos ir ta sekcija ir paprasta žalia lempa leidžia
sukt į dešinę, skirtumas tik kad jai degant 99% atveju pesčiųjų ant kelio
nebūna..