Tema: Re: P-Park nerimsta
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-15 16:36:38
Jo. Trakuose pora kartu tokias bobutes teko matyti. Yra gatve, kur galima
parkuoti nemokamai. Bobute nusprendzia, kad jei gatve palei jos nama,
reiskia ir parkingas jos. Issinesa taburete, pasistato salia jos ant
kartonkes nupiesta P raide ir renka po du litukus. Ir zmones moka blia!!!
Rimtai manai, kad bobulka pagarbos ir 2 litu nusipelno, o ne bybio parodymo?

"Renookas"  wrote in message news:jhgfj4$lch$1@trimpas.omnitel.net...

zinau. man nors ir privaciam kieme bobute renkanti pinigus yra gerbtina ir
nusipelniusi tu 2 lituku jei savo zeme nuomoja parkingui. jei nepatinka
nestatai. statykis kitur. jei kazkas nepatinka gali ir imonei pastaba
pasakyti, patarti kaip tau atrodo.

"Yvl"  parašė naujienų news:jhgf3n$kl2$1@trimpas.omnitel.net...

bent apie koki parkinga kalbam zinai? ;)