Tema: Re: kaip padaryti brezinuka pagal detale?
Autorius: Darius-B
Data: 2012-02-07 21:28:56
Jeigu nesunku kontaktus, 300kg jeigu normaliai eina susikalbeti nera
kosmosas. Cia Lietuvoj bandziau su vienais kalbeti, tai kazka panasiai
pasiule, sakau gerai tai tada supratau, kad jie nieko panasaus gyvenime nera
dare ir  tik zino kaip tai yra daroma...
O jeigu i tema tau reikia kas gerai ivaldes AUTOCAD. Tai ko tau reikia,
profui is nuskanuoto vaizdo ar foto nera kazkas neiprasto.

"tomasz"  wrote in message news:jgrqbt$jom$1@trimpas.omnitel.net...

dwg eina kaip vejas matric gamybai.
tik ar bus reikiamas kiekis? minimaliai 300 kg gamina + matricos kaina..

--

t.