Tema: Re: Stintu svente 2012
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-04 18:15:26
Nahuja man tai vienam, kai jie sugalvos 10 argumentu, kodel jiems ir taip
gerai? Be to penktadieni (jeigu tu apie sventini), taigi jiems zaibis bus -
"Vo, triju mensiu apyvarta padarem". Man dabar valgyt norisi, o ne pasauli
pakeitineti. O jei vandenis metus nesugeba puslapio pasitvarkyt ir nors
ideti savo programos, o po to pats matei - normaliu dalyku laiko, kad
vasaros vakara koncerte pustuste sale - cia ash turiu kazka papasakoti
jiems? Ar cia mano biznis? Dar sakyk, kad tevui paaiskinciau, kaip vaikus
daryti reikia.

"hedgehogus paiuricus"  wrote in message

o davai susedam, primetam klausimyna ir penktadieni su asociacijos
pingvinais pasnekam prie bokalo kito

--
eM

Pats zinai, kad pas manes duombazyte yra, kurios pagalba nesunkiai galiu
ar
| Palangos verslininku? |