Tema: Re: priedas prie "Shumacheriai su3,14i"
Autorius: Doxlas
Data: 2012-01-23 18:43:24
Sorry, bet nei mano, nei tamstos glazomierai bei spidometrai nera
metrologishkai sertifikuoti irenginiai, todel priesh rikiuojantis ish 1
eiles furos aplenkimui, reiktu idemiai pasistudijuoti galinio vaizdo
veidrodelius, ir jei atrodo, kad juose artejantis subjektas juda greitai,
nepradet manevro, o tiesiog sekundei gaza atleist.
Ir vazhiuojant 150 km/h toli grazhu neatrodo kad visi palei nosi taiko
uzhlyst. Taip atrodo, kai greitis virsh 200.