Tema: Re: Rogutes (medines vaikiskos) KURblia....
Autorius: Rokas
Data: 2012-01-16 15:12:22
na vienos pirktos irgi nugule I konteneri (po pasivazinejimo prisikabinus
prie auto).. todel dabar tik gaves jas sutvirtinau kaip tik sugalvojau..

ir tikrai pasiteisino

laiko neluzta kol kas

Rokas Ražanauskas
867122453 Kaunas

"911"  wrote in message news:jf16h1$rtu$1@trimpas.omnitel.net...

as nupirkau kazkokias medines, bet jos ne is tolo neprilygsta jaunystei
turetom dinamo ar kazkokiom...