Tema: Re: Shumacheriai su3,14i
Autorius: Veikejas
Data: 2012-01-16 15:00:49
na prisipazinsiu jei greitis 50 tai visada ir vaziuoju daugiausiai 55, jei
tik eina. Buna aisku flegmu pasitaiko, kurie ziemos bijo ir vietose kur
leidziamas greitis 50 vaziuoja 30 ir kiekvienoj juostoj po toki balvona tai
sorry nesuprantu ash ju. As pats visada naudoju shypuotas padangas ir vargo
nematau su tais kalniukais, kalnais.