Tema: Re: kur rasti vilniaus marsrutiniu taksi tvarkarascius?
Autorius: KEdas
Data: 2012-01-12 17:22:19
2012.01.12 16:33, Glebas rašė:
> Kedai, o gal tu SĮSP'ui paaiškintu, kad privatūs autobusai PRIVALO
> važiuoti pagal skelbiamus tvarkaraščius?
> A?
> Na imkis reikalo, paaiškink, kad nors kažkaip tikrintų.

Aiškinti reikia ne SĮSP'ui, o departamentui. Tą ir darau, bet panašu,
kad nelabai norima įsiklausyti. Teigia, kad taksi tvarkaraščių laikosi,
o aš neturiu galimybės patikrinti, nes jais nesinaudoju ir neturiu
pažįstamų, kurie naudojasi. Visokių įtarimų kyla...

Jei kam įdomūs tvarkaraščiai – kreipkitės su prašymu ir privalo
atsakyti. Tą jau rašiau ir marsrutai.lt žmonėms.