Tema: Re: „Patrauklios“ infrastruktūros grimasos
Autorius: Nitro
Data: 2012-01-04 22:47:06
na bet is tikruju  - kas ten pasikeis isplatinus? Juk kamstis del
zalgirio/rinktines sankryzos, o ne del apkasu gatves siaurumo

"Doxlas"  wrote in message news:je252s$c2u$1@trimpas.omnitel.net...

Matai, kai dar projektavau Šiaurės miestelį, prieš kokius 15 metų, jau tada
buvo aišku, kad Apkasų gatvė užsikimš... Buvo projektų platinimo, bet dėl
šios gatvės gyventojos (!) skundų nieko nebuvo padaryta.
Aš pats šiame kamštyje nestoviu, žinau kaip apvažiuot.