Tema: Re: Tramvajus na Wilno
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-12-02 15:00:10
Zuokui į galvą davus - problemos garantuotos, kažkam davus - tik nuo jo
piktumo.

Nors aš bendrai esu už tai, kad jei visi fotkintu, siųstu, ir kitais būdais
pilietiškai elgtusi - baigtusi visokie "px kaip masina stovi, svarbu duris
atsidaro" ir kiti netvarka "nes nieks negaudo". O tai manau įgyvendint
galima per žaismingą ir šiais laikais populiarią, bet deja tik teorijoj
įgyvendinamą sistemą - atsiuntei foto, pažeidimas tikras-apkaltino, gauni
reward pointą, už kurį gali pvz apmkokėt iki 25% stovėjimo mieste + gali
lygint su kitais saraše, kas daugiau pagavo..