Tema: Re: Tomtom Go 920 (Re: GPS)
Autorius: ramunas
Data: 2011-11-27 23:46:23
realiai esu labai neisrankus vaizdui ... jei tyngiu iki kinoteatro eiti tai
nauja filma paziuriu ir TS kokybes ... kaip sakant man svarbus siuzetas :)

"Shlipsas"  wrote in message news:jatu7s$g31$1@trimpas.omnitel.net...

Tomas D. tau teisingai parase - turesi konvertuotis filmus i ekreano
rezoliucija, kad nestabdytu, nes uzhsipisi. Kazhkada pilna sentuziazmo
prisivariau kortele filmu mazinto formato - spek ar nors vien abaigiau iki
galo ziuret :)

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius