Tema: Re: OT ir nelabai
Autorius: valdas
Data: 2011-11-15 09:33:08
Tai vat kad kazkaip idomiai matyt klienturos mazai ar ka... anksciau
budavo atvezi suvedimo daryt, papurto paurto sako 20 is taves vaziuoji
remontuotis grysi 30 lt damokesi padarysiu, arba 50 ir padarau dabar bet
uz savaites vel atvaziuosi darytis :) o dabar tyledami padare

Tai plastikiniu grandineliu radom pas langu gamintojus :) o va metaliniu
nelabai kas ir turi... yra vietu kur plastikiniai gali lydytis.